donderdag 19 januari 2012

De Tassen van Margot!

Jaaa! Ik heb er één! En echte, originele Tas van Margot! En ik ben er superblij mee!!

Hij is mooi, handig, groot en: zelfgemaakt! Origineel handgemaakt design van Zeeuwse Bodem!

Voor diegene, die de Tassen van Margot nog niet kennen, neem ik jullie vandaag graag mee naar het lieflijke stadje Veere…

… want hier woont en werkt Margot. Elke woensdagmiddag kruipt zij achter de naaimachine, en werkt ze hard aan haar uitgebreide collectie zelfgemaakte tassen! Niks vrije middag, niks afspreken met vriendinnen…!

Uit vele stofjes kiest ze gezellige combinaties en daarna begint het knippen, spelden (!) en naaien.

Een hele klus, maar Margot weet er weg mee! Soms maakt ze wel acht tassen op één middag…!

Margot maakt verschillende modellen tassen, van een relaxte body bag tot een grote boodschappen- of strandtas.

Je kunt Margots Tassen bekijken op de site van Opgeven is geen optieen een bestelling plaatsen kan via Margots mail.

Margot is een leuke, levenslustige jonge meid twaalf. Ze heeft zichzelf ten doel gesteld om 1000 euro verdienen met de verkoop van haar tassen. Ook laat zij zich met haar familie sponsoren om al fietsend de Alp d’uez te beklimmen. Dit alles om geld in te zamelen voor de Kankerbestrijding. En, dit doet ze niet voor niets… !

Wil je ook een originele, zelf ontworpen en -gemaakte Tas van Margot? Kijk dan op deze link ! Jouw geld gaat dan naar een supergoed doel, en je steunt Margot’s actie! Het aanbod tassen varieert per week, dus heb je belangstelling, dan is even een mailtje naar Margot wel zo handig!

Ik vind Margot een kanjer! En… ben superblij met mijn mooie tas!

19 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een meid is die Margot. 12 jaar en dan al bezig met zulke volwassen onderwerpen. Waarschijnlijk heeft ze dichtbij of zelf iets meegemaakt dat zij zich er zo voor inzet. Mooie tas heb je gekozen, Stefanie, maar ik denk dat elke tas van iemand die zich voor zo'n goed doel een prachttas is, vanwege het verhaal wat erachter zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Wieke: klopt, je leest er meer over op haar site.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Margot zal op deze manier het gevoel krijgen dat ze bijdraagt aan de genezing van haar moeder. Die moet wel erg trots op haar zijn. Ik vind het leuk dat een 'kind' van 12 achter de naaimachine kruipt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dessin... t lijkt wel een sits...let ook op de gordijnen in de werkkamer...ze heeft wel smaak !!
    groetjes Lies H

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldige meid! ondernemend ook nog. Dank, dat jij haar via je blog ook een duwtje geeft. Margotje komt er wel in 't leven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat "Een Supermeis"! En prachtig wat ze maakt, een echt talent! Wel zwaar om zo jong bij deze moeilijke ziekte betrokken te zijn. Zet "m op Margot, je bent een kanjer!
    Lief dat je dit met ons deelt voor Margot,
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van zoiets word ik wel even stil, hartverwarmend. Je tas is prachtig en wat kan ze goed met de naaimachine overweg. Het gaat haar zeker lukken.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave tas van een heel bijzondere jongedame! Ik heb er gelijk een besteld, was net op zoek naar een tas voor mijn zwemgoed! Ik vond tas twaalf zo mooi met die leuke ruitstof, dus ik wacht even af wat ze aan verzendkosten wil hebben en dan kan ik gaan storten! Bedankt voor de tip en veel plezier met jouw mooie tas, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Lida: Super!!! Dank je wel, ook namens Margot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. p.s. nog eens even alle foto's goed bekeken.. zie ik ook nog een prachtig stoplap aan de muur.
    Heb je die ook nog helemaal op de foto staan ??
    Lies H

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Margot is zeker een kanjer: 12 jaar en dan zoiets opzetten en zoveel tassen maken: chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, een kanjer indeed! very impressive!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOh, 12 jaar en dan deze actie, wat een dappere meid! Petje af voor haar, ik ga nog eens naar die link!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op je vrije woensdagmiddag tassen maken... nou dan ben je toch echt een KANJER! De tassen zijn prachtig, en dan maakt ze ook nog eens allemaal verschillende modellen. Super hoor!

    Net als Lies zie ik een klein stukje van een prachtige ingelijste stoplap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en of ze een kanjer is! ik wens haar veel succes!
    (die eerste foto lijkt mij wel een moderne Vermeer!)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi initiatief en dat als je pas 12 bent!!! Ze maakt prachtige tassen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit vind ik heel bijzonder en haar tassen zien er super uit! Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...