dinsdag 21 februari 2012

Variatie op een Baktus

De Baktus-sjaal, die eigenlijk in een punt gebreid wordt, heeft bij mij een ietwat andere vorm gekregen. Ik wilde graag een heel lange sjaal, die ik zeker twee keer om mijn hals zou kunnen winden. In dit geval zou de punt dat wel heel erg groot worden…

Dus ben ik gestopt met meerderen op het moment dat ik hem breed genoeg vond. De sjaal heeft nu wel echte ‘punten’ gekregen aan de uiteinden, maar het middenstuk loopt recht.

Een klein picotje maakt hem af. En, hij is heerlijk om te dragen! Ik ben er dan ook helemaal blij mee!

20 opmerkingen:

  1. Gave sjaal geworden en handig dat hij van die punten heeft, staat je vast geweldig! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal, prachtig gefotograveerd.
    Jij ook gefeliciteerd met je award!
    Gr Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er dan ook al wel heel erg behaaglijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden. Je zult er veel plezier van hebben.
    Fijne dag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Stefanie. Hij is prachtig geworden en wat heb je hem leuk gefotografeerd? Je bent echt een multi-talent. Gaat het al weer wat beter met Koen? Fijne dag en veel plezier met je shawl, dat het maar heel koud mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het gaat supergoed met onze oudste!! De zwellingen zijn gelukkig nu aan het afnemen, en langzaam vormen zich de contouren van zijn 'nieuwe' gezicht. Hij moet nog wel een week of twee op vloeibaar, dus pureren we heeeeeeel wat af!!!

      Verwijderen
  6. Lijkt me een heerlijke sjaal om te dragen, heb ook genoten van je vakantie verslag,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sjaal heb je gemaakt en je laat het mooi
    aan ons zien zo, heel creatief om 'm zo op de foto te zetten!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden Lupineke. Het is altijd leuk om iets naar eigen inzicht aan te passen.
    Lekker pureren maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja zeker mooi gefotografeerd. Lijkt me een heerlijke sjaal voor deze koude dagen!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee om het zo te doen. Zo'n grote punt is dikwijls heel lastig vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n mooie sjaal, deze kun je nog goed omhebben met de gure wind, ondanks het lekkere zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geworden je sjaal, en zo leuk en creatief op de foto gezet.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. helemaal leuk vind ik deze!! als ik m in de winkel zou zien zou ik hem meteen uit het rek graaien en kopen!! Nou dat zegt genoeg toch? ;)Originele foto ook! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, die heb je mooi gemaakt Stefanie! Je hebt een prachtig wolletje gebruikt! Geniet ervan!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige sjaal is dit. Ik hoop stiekem wel dat het tot november gaat duren voor je hem écht nodig hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjaals kan je nooit genoeg hebben! Mooie kleuren heb je gebruikt, fijne dag Else

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke sjaal. Die ga ik ook proberen. Moet een paar "Frankrijk"projecten bedenken en dit lijkt me er een.
    Fijne dag
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het patroon wil, laat het dan even weten, dan stuur ik het je toe!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...