maandag 31 december 2012

Terugkijken..

Ga je ook nog terugkijken Lupineke, op het afgelopen jaar?

Mwha.. ik denk het niet dit keer..
Niet zo’n zin in..!

Gewoon vandaag lekker een beetje oliebollen bakken.. en appelflappen.
Wat boodschapjes doen, een beetje in de tuin rommelen… nu het weer kan;)
Wat steekjes breien en haken…
En in Blogland rondsnuffelen.. J

Gewoon, een rustig dagje dus. Niks bijzonders eigenlijk dus…

En morgen?
Dan duiken we het Nieuwe Jaar in.. een jaar met weer nieuwe mogelijkheden, kansen en groeimomenten!

Dus: laat maar komen, dat nieuwe jaar!!!


Dit Zeeuwse Meisje wenst iedereen 
vanavond heel veel plezier
en 
ALLE GOEDS VOOR 2013!

27 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart van Atelier de Kraal !!
    ik hoop het ook rustig te houden deze jaarwisseling.
    Tot volgend jaar !! Lies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze komt van Internet, en ik hoop hem natuurlijk nog eens in het echt te pakken te krijgen voor mijn verzameling! Ik had hem al een poosje geleden gevonden, vond hem zoooo leuk, en heb hem netjes bewaard voor vandaag ;)!

      Verwijderen
  2. een heel fijne oudejaarsdag en -avond gewenst en een prachtig begin van het nieuwe jaar. Eerlijk gezegd kijk ik ook wel uit naar het nieuwe ;)

    groetjes, Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hoed uuteinde en een mooi behin hewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie alle goeds in goede gezondheid!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar; soms heb je idd geen zin om terug te kijken. Het is wel goed zo..
    Stefanie, ik wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013. En natuurlijk een boel creativiteit!

    Groetjs, Elizabeth

    PS wat een leuk plaatje bij je bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lupineke, ook voor jouw en de jouwen alle goeds voor 2013!
    (En dank je voor al je lieve opmerkingen op mijn blog !!!!!)
    Groetjes
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond, gezellig en creatief 2013 gewenst,
    Knuffel,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne oudejaarsavond en een heel goed nieuw jaar voor jou en je familie.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. e good oudjoar en et bitste veur et nuujt
    (hardop lezen, dan lukt het wel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Terug blikken hoeft van mij ook niet. De blik vooruit naar 2013.
    Oliebollen bakken voor de familie, vuurwerk kijken bij de boerderij; dat is het draaiboek voor vandaag.
    Een fijn gezond, creatief jaar toegewenst,alle goeds voor jou en je dierbaren. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een goede jaarwisseling en alle goede voor het nieuwe jaar. Bedankt voor alle blog berichten. Ik geniet van de verhalen en wetenswaardigheden over Zeeland.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker voorruit kijken met frisse blik lijkt me ook goed fijne jaarwisseling lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jij ook goede jaarwisseling en veel crea plezier in 2013,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jij een gezellig avond en een heel mooi 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ho, wat een geweldige foto daar helemaal onderaan! :-)
    Ik ga ook zo oliebollen bakken (nadat ik eerst een rondje gerend heb rond het dorp), een nederlandse traditie die we er altijd in houden... Tot volgend jaar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He Zeeuwsmeisje, ik wens je een heel goed uiteinde en een gelukkig, mooi en creatief 2013 toe.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi, jouw kaart heb ik vorig jaar al gebruikt, deze kreeg ik van een vriendin..
    gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en volgens mij kwam je toen voor het eerst op mijn blog, gezien je reaktie, hihi, heb gauw even gekeken

      Verwijderen
  19. Fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Live for today,because yesterday is over and tomorrow may never come.
    (Van het laatste gaan we niet uit hoor!)
    Een goed uiteinde en veul hail en zeeg'n in t neie joar!

    Bedankt voor al je leuke en leerzame blogs van het afgelopen jaar.
    Kijk nu uit naar die van volgend jaar!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij ook alle goeds gewenst Lupineke.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi lief Zeeuws meisje, heel veel GELUK in 2013!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...