woensdag 18 maart 2015

Kruispunt en een definitief Goodbye

Vaak laat Het Leven je jarenlang hetzelfde pad volgen,
en sudder je heerlijk en vertrouwd een beetje voort..
Totdat je ineens op een kruispunt beland
waarbij er zomaar nieuwe wegen voor je open blijken te liggen!

Onverwachts worden je dan nieuwe kansen geboden,
(terwijl je daar eigenlijk misschien niet eens écht op zat te wachten ;)


Ook op Lupineke’s Blog is dit het geval.
Jarenlang heb ik met ontzettend veel plezier de wereld om mij  heen met jullie gedeeld!
Mijn leven, werk, passies, lekkere hapjes en uitstapjes
vonden hun weg naar de grote wijde wereld
en.. de reacties hierop waren altijd hartverwarmend!

Nu biedt Het Echte Leven me nieuwe uitdagingen aan!
Bevind ik me op zo’n kruispunt
en krijg ik een nieuwe invulling van mijn bestaan aangeboden.
En, hoe ontzettend LEUK is dat J !


Dat betekent dat Lupineke’s Blog nu definitief gaat stoppen.
Het zal niet echt als een verrassing komen denk ik,
het is al maanden geleden dat er hier een nieuw verhaaltje verscheen… ;)
Ruimte en tijd ontbreken om nog langer op pad te gaan, boeken te beschrijven,
tentoonstellingen te bezoeken en jullie mee te nemen over mijn mooie Zeeuwse eiland.

Met ongelofelijk veel plezier kijk ik terug op het maken van dit Blog.
Nog meer koester ik de lieve vriendschappen die hieruit ontstaan zijn!


Ik verlaat Blogland niet definitief hoor ;)
Zal er nog regelmatig te vinden zijn!
En mijn rondje maken langs al jullie leuke, creatieve en gezellige blogs!

Aan iedereen: DANK voor alles en..
Pluk de dag!


32 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel succes met de keuze die je hebt gemaakt. Het gaat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes voor de toekomst met een lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, maar veel succes met de nieuwe bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt gelijk, dit zat er al een hele tijd aan te komen. Heel fijn dat je nieuwe boeiende kansen hebt om je talenten te benutten!! En jou uit het oog verliezen zal me niet gebeuren, denk ik zo :-).
    Gaat Villa Zeezicht mee ten onder :-) ?
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Nelleke: ik hoop vanuit mijn Villa nog met regelmaat de 'kleine dagelijkse dingen' te delen :)
      @Marina: volgens mij moet dit blog wel gewoon kunnen blijven bestaan, daar ga ik wel van uit. Wel handig ook voor de recepten, heel vaak pluk ik ze snel even van mijn eigen blog, haha!
      @ Crafts 'n'Skills, Jeanny, Martine en Marjan: dank voor jullie lieve woorden!

      Verwijderen
  5. Jammer!!! Veel van genoten. Blijven de blogjes wel behouden? En villa Zeezicht? Veel succes, ik zal het missen. Trouwens helemaal vergeten om je gisteren sterkte te wensen met het verlies van jullie poes, bij deze alsnog. Lieve groet, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verbaasd me niet.....fijn voor je dat je aan 'een nieuw hoofdstuk' kunt beginnen! Ik wens je heel veel geluk en plezier toe, het is je van harte gegund! (maar ik zal je blogjes wel missen hoor)
    Groetjes (weer voor de laatste keer) en daarom ook een hele flinke knuffel, dank voor alles!
    Liefs Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal je mooie foto's en fijne verhalen missen,maar fijn dat er iets nieuws op je pad is gekomen.
    Heel veel succes en hoop toch nog zo af en toe wat van je te lezen op Villa Zeezicht.
    Wens je een zonnige dag (is ie al gaan schijnen?)
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je verhalen en foto's zal ik missen. Maar ik wens je veel succes met al je nieuwe bezigheden.
    Bedankt voor alle mooie verhalen en foto's,groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig blijft Villa Zeezicht, want ik geniet altijd erg van je verhalen! Dus ik ga helemaal geen afscheid nemen ;-) Tot in de Villa, zullen we maar zeggen. En heel veel succes met je nieuwe bezigheden. Daar ben ik ook wel weer nieuwsgierig naar, want wat ga je dan toch doen? Boeken schrijven vol met blogverhalen over Zeeland?
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lupineke,
    Dankje voor je mooie foto's en lieve woorden! Ik heb ervan genoten!
    Heel veel succes met je nieuwe bezigheden
    Het ga je goed!
    Liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laat je lekker meewaaien met de flow die de wind in je leven waait en zie wat er op je pad komt ! Jammer vind ik het wel maar kom nog wel eens op bezoek zolang lupinke zichtbaar is en anders in de villa. Ik wens je met al je nieuwe wegen ( ben wel benieuwd wat er naast schrijven nog meer bijgekomen is) veel plezier en hoop je in Zeeland met klederdrachtdagen nog eens te zien.
    Een dikke knuffel vanuit Zuid- Holland ! Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel plezier en geluk met alle nieuwe kansen!
    Dag lieverd!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer maar ik snap het wel hoor. Soms gebeuren er nou eenmaal van die dingen…
    Heel veel succes en ook heel veel liefs
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel voor je mooie blogjes en veel succes en plezier met de nieuwe dingen in je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Lupineke! Ik heb altijd erg genoten van je mooie en met zorg samengestelde blogjes. We komen elkaar vast nog wel tegen.
    Veel succes met al het nieuwe in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel plezier en succes met alles wat er op je pad komt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O fijn dacht ik toen ik weer eens jou blog zag in mijn rijtje volgers.
    Heel veel goede wensen wat je ook gaat doen, vind het wel ietsje spijtig ,
    mocht als Friezin graag lezen over jullie Zeeuwse land
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik was al blij toen ik zag dat er een berichtje van je was... maar nu neem je echt afscheid. Jammer.. ik heb genoten van je berichtjes. Afscheid nemen is niet echt mijn ding dus dat doe ik nu ook niet. Ik hoop dat je nog eens langs komt op mijn blog, dat zou fijn zijn. En wat het ook is wat je gaat doen,, ik wens je alle geluk van de wereld toe en hoop dat het je heel veel voldoening en plezier zal geven..

    Lieve Lupineke tot ziens...,

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve lupineke ,wij zien elkaar vast weer en anders tot kijk in en rond de villa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. tja soms moet je keuzes maken knap dat je dat ook kan. maar dan neem ik wel weer een kijkje in de villa ook leuk. En natuurlijk kletsen we wel bij op fb rond de breideken knap hoe jullie dat allemaal doen .
    Lieve groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. MET JOU IS HET OOK NOOIT SAAI.......pak je kans en maak er weer wat moois van. Bedankt voor alles L.H.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej Lupineke, veel succes en plezier met de dingen die je gaat doen. Fijn dat je in Villa Zeezicht blijft vertoeven, zo hoeven wij je niet helemaal te missen. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @alle andere mensen die zulke lieve reacties hebben achtergelaten: DANK, DANK (bloos ;) !!
    Nu het boek over de Zeeuwse visserstruien een heel end af is (het manuscript is klaar en de vormgeefster is hard aan het werk om er iets heeeeel moois van te maken!) heb ik een leuke baan aangeboden gekregen in... een Natuurvoedingswinkel :))! Na mijn werk op de boerderijwinkel een paar jaar geleden, iets waar ik heel blij van word! Dus ga ik, naast de visserstruien en mijn moestuin gewoon weer lekker aan het werk! Superleuk en ik ben er erg blij mee! De consequentie hiervan is wel dat ik nu geen ruimte meer heb om op pad te gaan en om allerlei leuke Zeeuwse zaken onder jullie aandacht te brengen.. vandaar dat ik stop met Lupineke's Blog.
    Misschien zie ik jullie terug in mijn Villa!
    Lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is denk ik een wijs besluit Stefanie, twee bloggen bijhouden is ook wel wat veel, ik weet niet wat het verschil tussen deze en de andere is, maar we hoen vast weer van je, leuk, je nieuwe baan in een natuurvoedingswinkel, lijkt me nou net iets voor jou!! Succes er mee.Ik verheug me op het boek van de truien van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, op Lupineke's Blog was de insteek om allerlei activiteiten, tentoonstellingen, presentaties, boeken, winkeltjes en ga zo maar door onder ieders aandacht te brengen. Tuurlijk zaten daar ook persoonlijke zaken tussen, maar dat was eigenlijk bijzaak ;) Vanuit mijn Villa wil ik juist de kleine dagelijkse dingen delen (al zal daar misschien ook nog wel eens een uitstapje tussen zitten hoor!)

      Verwijderen
  25. Ik hou niet zo van het woord definitief...hahaha.....ik wil altijd nog wat spilruimte houden ;) Maar natuurlijk..ik begrijp je helemaal! Het gaat zoals het gaat en een natuurvoedingswinkel is wel heel leuk zeg..ja, is zeker wel iets voor jou. Nou...als ik eens in de buurt ben...;) Ik ben wel heel blij dat je vanuit je villa nog wel de kleine dingen van het leven zo af en toe met ons wilt delen. Juist die kleine dingen zijn ook zo leuk toch?! Verplicht jezelf tot niks..gewoon als het jou uitkomt...zo doe ik het ook tegenwoordig en dat bevalt best! Fijne dag meis!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. dag meis.......het leven is keuzes maken en dat doe je nu!
    Haal maar heel VEEL PLEZIER uit je nieuwe leven, het is je van harte gegund!
    Met veel liefs vanaf de Noordhollandse grond, Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk voor je dat je nieuwe uitdagingen hebt! Maar ik zeg geen vaarwel, maar tot ziens. Wamt we zullen elkaar vast nog wel weer "zien" in blogland

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn voor jouw Stefanie, leuk zo'n nieuwe uitdaging, heel veel succes en ik volg gelukkig ook de villa, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Lupineke, jammer dat je besluit om te stoppen, maar ik begrijp je heel goed. Geniet van je nieuwe uitdagingen en Villa Zeezicht blijft mooi in de lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Stefanie, Ik lees dit bericht nu pas....jammer maar begrijpelijk dat je stopt, je kan niet alles. We komen elkaar vast wel weer tegen en heel veel succes met je baan.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...